Close Menu
    Ultimele stiri

    Jaful AFM în contextul istoric: Cum România 2025 reiterează tiparele de pradă ale secolelor precedente

    iunie 20, 2025

    Trei povești din labirintul AFM: Când aceeași garanție salvează și condamnă în același timp

    iunie 11, 2025

    Polițistul Jurjuț Cristian, trimis să execute percheziții la familia Talpoș: ‘Doar executăm ordine’

    iunie 5, 2025
    Pe Subiect
    SUBSCRIBE
    • Politica
    • Justitie
    • Sanatate
    • Sport
    • Diverse
    • Justitie
    • Advertoriale
    • Anunturi comerciale
    • Editoriale
    • Social
    Pe Subiect
    Home»Diverse»Dacia poate opta pentru scăderea prețului sau pentru…
    Diverse

    Dacia poate opta pentru scăderea prețului sau pentru…

    iulie 19, 2024Niciun comentariu2 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp Telegram Email
    Dacia poate opta pentru scaderea pretului sau pentru
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Criza Dacia: Taxele UE Pun în Pericol Accesibilitatea Spring, Electricul de Bază

    Într-o lume auto în continuă schimbare, Dacia se confruntă cu un obstacol major: noile taxe vamale impuse de Uniunea Europeană amenință să crească semnificativ prețul modelului electric Spring, produs în China. Acest vehicul, lăudat pentru accesibilitatea sa financiară, riscă să-și piardă acest atu în fața deciziilor UE. Xavier Martinet, șeful departamentului de marketing, vânzări și operațiuni al Dacia, a subliniat că modelul Spring, cu un preț de pornire de 18.900 de euro, ar putea fi grav afectat de tarifele suplimentare, care acum includ o creștere provizorie de 20,8% pe lângă taxa existentă de 10%.

    Strategii de Supraviețuire: Dacia În Căutarea Alternativelor

    Confruntată cu această provocare, Dacia explorează „toate opțiunile” pentru a menține modelul Spring competitiv pe piața europeană. Mutarea producției din China nu este o soluție simplă, având în vedere stadiul ciclului de viață al vehiculului. În plus, înmatriculările Dacia Spring au scăzut dramatic cu 56% în primul semestru, o parte din această scădere fiind atribuită noilor subvenții din Franța, care favorizează producția locală de vehicule electrice. Această situație nu este unică pentru Dacia; alți producători europeni și chinezi se confruntă cu provocări similare, forțați să găsească soluții pentru a evita taxele suplimentare impuse de UE.

    Viitorul Producției de Vehicule Electrice în Europa

    Deciziile recente ale UE pun în lumină o schimbare semnificativă în dinamica producției de vehicule electrice. Producătorii chinezi precum SAIC și BYD, afectați și ei de noile taxe, plănuiesc să deschidă fabrici în Europa. Această mișcare ar putea reprezenta o soluție pentru a ocoli tarifele suplimentare, dar ridică și întrebări despre viitorul producției auto pe continent. Dacia și alți producători vor trebui să navigheze cu atenție prin aceste ape tulburi, căutând soluții inovatoare pentru a-și menține competitivitatea.

    Sursa: Realitatea.net

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    admin
    • Website

    Related Posts

    ȘANTAJ ȘI MAFIE ÎN JUSTIȚIA ORĂDEANĂ: Înregistrarea Care o Incriminează pe Matea Daniela și Dovada Complicității CSM și a Baroului Bihor

    mai 2, 2025

    Ziua Forțelor Terestre. Ceremonie militară și religioasă în Parcul Carol I.

    aprilie 23, 2025

    Numărul elevilor care primesc 500 lei ajutor financiar a crescut.

    aprilie 22, 2025

    Ce au descoperit polițiștii în telefonul lui Rareș Ion?

    aprilie 22, 2025

    Începe construcția primului pod peste Prut după Revoluție.

    aprilie 22, 2025

    Un avocat condamnat definitiv: al patrulea dosar penal

    aprilie 22, 2025
    Add A Comment

    Comments are closed.

    • Politica de Confidențialitate
    • Termeni și Condiții
    • Politica cookies
    • Contact
    • Facebook
    • Politica
    • Sanatate
    • Sport
    • Diverse

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.